sobota, 26 kwietnia 2014

Jestem ciekawska...

O czym ten blog? Na pewno o kosmetykach i kosmetologii, ale także o jedzeniu i ogólnie pojętym stylu życia. Podzielę się z Wami moimi licznymi zainteresowaniami i spojrzeniem na świat.

Dociekam, sprawdzam, poszukuję informacji o większości rzeczy i spraw, które mnie otaczają i które mnie dotyczą. Nie znoszę, gdy ktoś próbuje mnie robić w przysłowiowego "balona", nie chcę ślepo wierzyć reklamom, zawsze próbuję zdobyć najbardziej obiektywny osąd sprawy jak to możliwe. Poszukuję produktów niedocenionych, a świetnych, niedrogich, a wartościowych, oraz po prostu doskonałych. Piętnuję oszustwa z chęci zysku i marketingowe sztuczki.

Moją pasją od wielu lat jest makijaż, kosmetyka i kosmetologia. O ile wizaż jest moim zawodem, o tyle kosmetyka i kosmetologia to zainteresowanie, które rozwijam bez profesjonalnego wykształcenia - chcę przez to powiedzieć, że opinie o produktach kosmetycznych, które tu znajdziecie, są moim subiektywnym punktem widzenia i odzwierciedleniem wiedzy, którą zdobyłam samodzielnie. Idąc za moimi zainteresowaniami stworzyłam sklep internetowy specjalizujący się w kosmetykach naturalnych, który w dużej części odzwierciedla moje opinie o produktach kosmetycznych.

W każdej dziedzinie mojego życia staram się pamiętać o tym, aby nie przyczyniać się do cierpienia ludzi i zwierząt, nadużywania zasobów naturalnych i niszczenia środowiska naturalnego. Moim wyborem są głównie produkty naturalne, aczkolwiek w kosmetykach poszukuję również skutecznie działających składników aktywnych pochodzących z innych źródeł.

Agata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz